| View single post by JotaPedrosoBR | |||||||||||||
| Posted: Apr 6th, 2010 10:49 AM |
|
||||||||||||
JotaPedrosoBR
|
Hello Friend Vicki. That's cool, nice to know that You know also utilize the google translator, it's wonderful for me to know that I have a friend there this side of the planet, and this is very good, I am very happy to have you as my friend dai United States, even verdade.Aqui go hug my oce to the size of my térra.Muito'm glad. In the 70s I was in use amateur radio equipment, radio communications, dialogues and conversed with everyone via radio, today we have the internet web is much more beautiful these communications because we have expanded the opportunities for us to make cordial fraternal friendship in much better, it's wonderful that, for those who know, as I had technical difficulties in such contacts, which were once radio trancptores.É very good to have you as Amigo.Grande Embrace. Jota Pedroso radio since the City of Canoas, State of Rio Grande do Sul, near the triple border (Paraguay, Uruguay, Argentina) Brazil America Sul.Que Good translate You look like you are near here. E-mail: [email protected] E-mail:[email protected] *****************portugues Brasilian : Ola Amigo Vicki .Que legal ,bonito saber que Voce sabe também utilisar o google tradutor ,é maravilhoso para mim saber que tenho um Amigo ai deste lado do planeta, e isto é muito bom ,eu fico muito Feliz de ter Voce como meu Amigo dai dos Estados Unidos,mesmo de verdade.Aqui va meu abraço a oce do tamanho de minha térra.Muito contente estou . Na década de 70 eu éra utilisador de aparelhos de radioamador ,rádio comunicações,e converçava dialogos com todo mundo via rádio,hoje temos a internet web,é muito mais lindo estas comunicações,pois temos ainda a oportunidades ampliadas de fazermos Amizades fratern cordiais,em muito melhores condições,é maravilhoso isto,para quém conheceu ,assim como eu dificuldades técnicas para tais contatos,que antes éram via rádio trancptores.É muito bom ter Voce como Amigo.Grande Abraço .Jota Pedroso radialista desde Cidade de Canoas,Estado do rio Grande do Sul,próximo a triplice fronteira(Paraguay,Uruguai,Argentina)Brazil América do Sul.Que Bom Voce traduzir parece Voce esta pérto aqui. Last edited on Apr 6th, 2010 10:52 AM by JotaPedrosoBR |
||||||||||||
|
| |||||||||||||